недеља, 18. март 2012.

Uskršnja jaja- Salveta Tehnika

Uskrs se približava i već je vreme da razmišljate o tome šta će te pripremiti.
Ovo je jedna mala ideja za "farbanje" jaja, kojom će te kao i ja predpostavljam biti oduševljeni. Nema više obojenog belanca, niti bojazni da je jaje farbano ko zna kakvom nezdravom bojom.

Potrebna su vam samo barena jaja, salvete i jedno belance.
Jaja obarite.
Salvete tpripremite, treba da budu one koje imaju više slojeva.
Uglavnom koristim šarene ilis a motivima uskrsa.

Ako su veće, isecite željenu slikicu ili šaru.
Belance odvojite od žumanca.
U tom sudu ga ja malo žicom izradim.
Potrebna vam je i četkica za premazivannje.
Potom uzmete jaje, stavite na njega salvetu i preko toga četkicom premažete belance.
Sve ide vrlo lako, čak i ako vam se salveta malo zgužva to se neće videti.



Ja okolo jajte često stavim i trakicu-ukrasni deo od salvete.
Jaje , tako premazano ostavite da se osuši.
Možete kupiti i salvete recimo u BOženu, koje možda nemaju Uskršnje detalje, ali su vrlo kvalitetne i lepo dekorisane.
Pa tim salvetama obložiti celo jaje, odnosno više njih , da vam sva budu ista. ili ako imate decu možete scvako drugačije oblepiti.
Rezultat:
Prelepa jaja, koja kada se oljušte nemaju fleke od boja!

7 коментара:

  1. Prava ekološka jaja koja će decu razveseliti :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala, pa da.Mene su uvek nervirala ona jaja, kada ih očistiš a ona npr sva plava.ova su genijalna za Uskrs!

    ОдговориИзбриши
  3. Super ideja!

    Volim da ih farbam u lukovini pa dodajem travke i komadice ljuski belog luka.

    ОдговориИзбриши
  4. Ne mogu da vjerujem, pa ja sam mislila da sam jedina koja to radi. Sve ali baš sve isto. Zadnje četiri godine samo tako ukrašavam jaja. Počela sam da sakupljam salvete pod stare dane (kao klinka nisam), kad sam u gostima, obavezno maznem jednu, svejedno će da bace. Od jedne salvete mogu da obložim čak 6 jaja, sve zavisi od motiva. A i ona malo napukla se mogu iskoristiti, što kod klasičnog farbanja nije moguće.

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман19. март 2012. 12:11

    Ja sam kao klinka godinama sakupljala salvete i stvarno ih je bilo brdo.Nesto sam podavala,nesto je sacekalo moju cerku koja ih je koristila prilikom serviranja i igranja sa drugaricama,a preostalu kolicinu sam godinama koristila upravo za uskrsnja jaja.Po meni su to najlepse jaja,najoriginalnija i deca su se najvise njima radovala.Naravno,zalioha salveta se istrosila,pa sad tako kad god neke kupim,odmah odvojim po par komada i naravno cuvam za Uskrs.Jedva cekam da pocnem sa pripremama.Ne znam jesi li probala da farbas jaja u crvenom kupusu?Ako nisi,obavezno probaj.Dobije se divna ljubicasta boja.Pozz.

    ОдговориИзбриши
  6. Vera zbilja si svestrana i sve ti ovo odlično ide. Odlična je ideja za ovako ukrasiti jaja i super si to napravila !

    ОдговориИзбриши