субота, 26. јануар 2013.

Ratluk za 20 minuta iz Mikrotalasne!!

Ovo je jedan supe super recept, koji se i brzo pravi, sa želatinom je...i ko hoće može bez problema da ga isproba.
Znam da će se neki dušebrižnici začuditii i reći..."Ali to nije pravi!"
Pa šta...ukus je sasvim dobar, čak šta više identičan onom kupovnom, u ostalom za većinu tih kupovnih ratluka se ni nezna kako se kuvaju jel tako?
Recept je odavde

Potrebno je:
1,5 šolje vode
1 šolja šećera
4 kašike želatina u prahu
3/4 šolje šećera u prahu
3/4 šolje gustina
par kapi crvene boje
1 kašika vanila arome ili ružine vodice
iseckanih oraha

i još:
prah šećer malo pomešan sa gustinom

Priprema:
Pomešati, šećer, vodu i želatin.
Staviti u sud koji može da ide u MW.
Staviti u mikrotalasnu rernu i na 750W kuvati 7 MIN.
Potom izvaditi ipromešati te vratiti opet u mikrotalasnu na 7 MINUTA.
Zatim, dodati prah šećer i gustin.
Sve sjediniti da nema grudvica i vratiti sud na još 6 MINUTA!
Potom izvaditi dodati par kapi boje, iseckane orahe i aromu po želji.
Dobro promešati i izliti u prethodno nauljen sud.
Ohladiti na 2h.
Zatim rezati kocke i uvalajti u prah šečer koji ste malo pomešali sa gustinom.





24 коментара:

  1. Wow,ovo je super recept,definitivno cu ga isprobati ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Odličo ti je ovo naročito za one koji ga ne mog kupiti u dalekom svetu. Samo kad se sabere 4 kašike želatine dođu oko 200 dinara i gustin 50...koliko se od toga po gramaži dobije ratluka?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam Jelo kupila u Univeru želatin 10g 25 din, u jednu kašiki i ide 10g.
      Bude ga dosta, tepsija srednje veličine.Recimo nisam merila, jbg sad je pola pojeden, ali odokativno oko 3 one srednje kutije..malo manje nijansa,...

      Избриши
    2. To je sigurno preko 500g. Ko ne može da ga kupi ovaj receptić je spas.

      Избриши
  3. Super je...samo mi nije jasno zašto mora u mikrotalasnu? Jel može i na ringli?

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo cu definitivno da isprobam, recept mi se dopada!

    ОдговориИзбриши
  5. napravila sam,ali je ovo los recept,jer ratluk pusta vodu i nikako da bude suv..jako mi je zao jer volim ratluk i trazila sam recept

    ОдговориИзбриши
  6. Meni je po ovom receptu ratluk ispao mnooogo tvrd, nije mi jasno u čemu je problem jer sam pratila recept. Da li je iko isprobao?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja napisah da sam isprobala..haha..sve samu adila po recptu,bukvalno u minut i u stepen,sve u MW,ali mi ispusta neku vodu i DA,mnogo je tvrd!!!postovala sam sve u miligram..molim autorku recepta da pojasni!

      Избриши
    2. Da i ja sam pratila recept, sve kako piše i bacila sam sve, baš mi je žao, puno sam očekivala...
      Ne znam u čemu je problem :(

      Избриши
    3. Problem vam je sigurno zelatina, a i svaka MW kuha drugacije, ja sam recept videla na coolinariki i pravila, bio je odlican!

      Избриши
  7. Pravila, odlican!Dodala extrakt vanile!Savrsen!

    ОдговориИзбриши
  8. Vera, svaka čast na receptu! Pravila sam ga i moji su se baš oduševili, pojeli smo odmah sve juče. Videla si uostalom kako mi je ispao, pošto sam postavila fotku na fan stranici. Svakako ću da ga pravim još, samo ću da ubacim neke druge arome i boje, eto malo da se igram. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. volela bih da mi objasnite kako ste pravili pa vam je ispao odlican.znate,ne moze se nigde sticni ako se ovako podrzavate,a nekome propadne sav materijal jer recept nije dobar.Moj materijal je bio sasvim uredu,zelatin svez,sve po merama,vreme sam postovala u sekund,MW tacno na 750 stepeni C iratluk je ispao kao guma tvrd a pri tom ispusta neku vlagu tako da prah secer nikako da ostane na njemu nego se samo topi i ljigavi..osim toga,ima pomalo brasnjav ukus...Gospodjo GagaGrne kad vec tako tvrdite,objasnite mi molim vas kako ste to radili,jer ja sam sv bacila.Kako volim ratluk,zelela bih da ga napravim i da mi ispadne tako dobar kao vama!!!! :)))))

      Избриши
    2. Pravila sam po merama koje su iznete u postu, koje su iste kao i kod kod "pravog" autora recepta, koga je Vera izlinkovala u postu, ako ste pročitali i videli. Kako je meni ispao možete videti ovde.
      Po pitanju mera, recept je tačan. Zašto Vama nije uspeo, ne znam. Ja iza svojih tvrdnji i onoga što radim, stojim imenom i prezimenom. Drugo je to da li se na kraju nekome to nešto što isproba sviđa ili ne. Na ukus. Nama se svidelo. Gomila onoga što se meni sviđa i što objavim na svom blogu se drugima ne sviđa, i šta sad? Ja npr. ne volim čizkejk i u životu neću da ga pravim nikada. Ne razumem baš ovu Vašu opasku da nekoga podržavam? Koliko vidim, i drugi su se javili da su pravili i da im se sviđa, ne razumem zašto baš od mene tražite da Vam se pravdam? Zato što sam food bloger?
      Rekla bih da ste malo hejterski raspoloženi, a takve "igre" mene apsolutno ne zanimaju.

      Избриши
  9. Ja se nisam okušala u pravljenju ratluka, ali ga volim i ovaj mi jako dobro izgleda . Recept pamtim !

    ОдговориИзбриши
  10. Gospodjo anonimna, recept je sa kolinarke, i tamo su ga niz žena isprobale, možete videti fotografiju, moja kuma ga je isprobala, uspešno, Gaga mi je poslal sliku i videla sam da joj je dobro ispao, očito je problem do želatina i li mW, a ne neke zavere podržavanja...
    .

    ОдговориИзбриши
  11. Ja sam pravila ratluk vise se ne secam po cijem receptu i nije mi uspeo... I ne znam da li je bio kriv recept ili moje totalno neiskustvo u kuhinji, ali je plakao, bio vlazan non stop, topio se i nikako nisam mogla da ga nateram da izgleda normalno. Ovo cu sa zadovoljstvom probati za dva dana! Sad sam trenutno bez mikrotalasne a ne pada mi na pamet da ga kuvam na sporetu.... btw. moja mikrotalasna nema obelezene jacine, nego samo 1,2,3, odmrzavanje i tako neke programe... sta da radim?

    ОдговориИзбриши
  12. Draga Bjanka, obavezno probaj i baš podeli utiske sa nama.
    Pretpostavljam da je br 3 najjača snaga, kao i 750W.
    Ali videćeš tokom kuvanja da li se i kako zgusnjava pa možeš produđiti kuvanje.
    Ja sma jednostavno samo prezentovala kako sam ja pravila i došla do uspešnog i ukusnog rezultata,.
    Da onaj pravi ratluk se ukuvava na špoeretu, bez želatina i hoće ponekad da ne uspe..za njeg atreb ai vreme i iskustvo!

    ОдговориИзбриши
  13. Ja sam kao i Anonimna nešto pogrešno uradila, ili je moja mikrotalasna previše jaka ili ne znam šta drugo, ali ni meni nije uspelo. Verovatno je ovo onaj od recepata koji ne može svakome da uspe, šteta, ja ga više neću probati.
    Ako se još nekom desi da mu ne bude kako treba, ovo je samo poruka da i to može da se desi, ne mrzimo Astal i recept nije pogrešan već je verovatno "nešto" u kuvarici ;)

    ОдговориИзбриши
  14. Izvinite, koliko oraha ide i da li moraju orasi da se ubace unutra?

    ОдговориИзбриши
  15. Orahe sam dodala oko 50g krupno seckanih, pred kraj. Moze i više po ukusu, ili pistaća ili lešnika..

    ОдговориИзбриши